اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اتحاد حوزه و دانشگاه برای حل مشکلات مردم/ نشست‌های«مطالبه‌گرانه» از هفته آینده آغاز می‌شود

دبیر اسبق انجمن اسلامی مستقل دانشگاه آزاد گفت: تعدادی از فعالین دانشجویی و طلاب حوزه علمیه پیرامون حل مشکلات مردم در نظر دارند مطالبه‌گری از مسؤولان چهارمحال و بختیاری را به صورت جدی کلید بزنند.

اتحاد حوزه و دانشگاه برای حل مشکلات مردم/ نشست‌های«مطالبه‌گرانه» از هفته آینده آغاز می‌شود

سجاد درویشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از آغاز یک جریان مطالبه‌گرانه در شهرکرد خبر داد و گفت: تعدادی از فعالین دانشجویی و طلاب حوزه علمیه پیرامون حل مشکلات مردم و در راستای مطالبات رهبر معظم انقلاب در نظر دارند مطالبه‌گری از مسؤولان چهارمحال و بختیاری را به صورت جدی کلید بزنند.

فعال دانشجویی ادامه داد: حوزه علمیه ولایت شهرکرد با همکاری انجمن‌های اسلامی مستقل دانشگاه‌های آزاد و علوم پزشکی شهرکرد این حرکت مبتکرانه را از هفته آینده کلید می‌زنند.

وی با انتقاد از  اینکه چهارمحال و بختیاری کانون بیکاری کشور و درگیر با آسیب‌های متعددی است، تبیین کرد: مطالبه‌گری از مسؤولان برای اجرای سیاست‌‌های مدیریت جهادی و انقلابی راه حل کارآمدی است که با همت تشکل‌های دانشجویی و حوزه‌های علمیه محقق خواهد شد.

این دانشجو ادامه داد: مطالبه‌گری با تخریب و تسویه حساب متفاوت است و این حرکت جدیدی که آغاز می‌شود و «مطالبه‌گرانه» نام دارد از سر دلسوزی و کمک به مردم و خود مدیران است؛ امیدواریم مسؤولان استانی با استقبال از این حرکت موجب موفقیت خود و پیشرفت استان را فراهم کنند.

دبیر اسبق انجمن اسلامی مستقل دانشگاه آزاد افزود: بسیاری از مشکلات استان با یک پیگیری کوچک حل می‌شود و در شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری موارد متعددی از همین کاستی‌های کوچک وجود دارد که موجب نارضایتی مردم می‌شود، تلاش ما برای رفع این مسایل خواهد بود؛ البته مشکلات کلان استان مانند بیکاری و آب را هم در همین جلسات پیگیر خواهیم بود.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول